دلایل اهمیت لینک بیلدینگ
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بی شک یکی مهم‌ترین و بزرگترین مباحث seo  ساخت بک لینک رایگان  و پیوند بیلدینگ (پیوند سازی) وبسایت میباشد، همینطور یکی فاکتور های اساسی گوگل برای جايگاه دهی به وب سایت ها پیوند بیلدینگ آن‌ها و کیفیت لینک و پیوند های خروجی و وروردی میباشد. در شرایطی‌که می‌خواهید وبسایت شما در گوگل جايگاه داشته باشد بایستی لینک و پیوند بیلدینگ تارنما شما خیلی خوب و بدون نقص باشد، درصورتی که در‌این دستور بی اعتنا باشید جراحت بزرگی به خویش خواهید زد که شاید جبرانش عمل خیلی طاقت فرسا تری باشد. در‌این نوشته ی علمی سعی ما بر این است در بالا شمارا با پیوند بیلدینگ آشنا کنیم و در‌پی مقاله روش لینک و پیوند سازی با صرفه برای کسب سکو را به شما خوا‌هیم ذکر کرد پس تا پایان نوشته ی علمی با دی ام تابان یار و همدم باشید.
لینک و پیوند بیلدینگ 
لینک و پیوند بیلدینگ در معنای اخذ “هایپر پیوند” از یک تارنما به تارنما خودتان میباشد. برای راحتی بیشتر به هایپر لینک و پیوند، لینک و پیوند می گویند. در واقعیت لینک و پیوند بیلدینگ به خواسته بهتر شدن مشاهده کرد موتور های کاوش برای مثال گوگل به تارنما انجام می شود. که در شرایطی‌که به طور خوب صورت پذیرد تارنما شاهد ارتقاء مرتبه در حاصل گوگل خواهد بود. برای اینکار شما می بایست برای پیوند سازی خویش چارچوب و استراتژی معین مکنید و طبق آن پیش روید. امروزه پیوند بیلدینگ اهمیت ویژه ای برای سکو دهی دارااست حتی اکثری از وبمستران معتقدند بزرگترین ترازو برای جايگاه بندی در الگوریتم گوگل پیوند های آن میباشد. خب حال چرا لینک و پیوند بیلدینگ اهمیت دارااست؟

عارضه ها اهمیت لینک و پیوند بیلدینگ
برای ادراک این قضیه می بایست یک اشاره گر بک بزنیم به وقتی که عمده عموم از موتور کاوش هایی نظیر Yahoo یا این که Alta Vista به کارگیری میکردند. در آن مدت پیوند ها تنها پل ارتباطی در بین صفحه ها بودند و ارزشی را انتقال نمیدادند و طریق جايگاه دهی آن‌ها صرفا بر پایه ی محتوا بود؛ با ورود گوگل بازی تغیر کرد و بعداز رونمایی از الگوریتم دارای اسم و رسم PageRank
لینک و پیوند ها اهمیت ویژه ای پیدا کردند. گوگل با این الگوریتم بجای اینکه صرفا محتوای یک شیت را چک نماید ، آنالیز کرد که یک‌سری نفر به آن ورقه لینک و پیوند داده اند. حدس گوگل صحیح بود و با در حیث به چنگ آوردن لینک و پیوند های ورودی و خروجی کیفیت حاصل کاوش گردیده بوسیله مخاطب به شیوه شایان توجه ای تغیر کرد و خیلی بهبود پیدا کرد و تارنما هایی که برای کسب سکو بهتر تنها واژه کلیدی در برگه خویش اضافه میکردند کنار گذارده شدند. از آن موقع به آنگاه بک پیوند ها تحت عنوان یک سیگنال اساسی در جايگاه بندی گوگل باقی ماندند.

اما شرایط فعلی حدود 20 سال از الگوریتم Page Rank میگذرد و تاکنون به روزرسانی های اکثری صورت گرفته و گوگل الگوریتم های مختلفی را رونمایی کرده که هر یک از آن‌ها برای خویش دنیایی دارااست! کلیه این الگوریتم ها برای بهبود حاصل جستجوی مخاطب اعمال شده‌است. حتی گوگل در نهایی آپ دیت خویش یعنی “الگوریتم هسته گوگل”  که در ماه می 2020 انجام شد گشوده هم روی کیفیت لینک و پیوند های ورودی و خروجی و در حیث به چنگ آوردن آن ها برای جايگاه دهی تاکید نموده است.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: